Klachtenbeleid
De Moppetoet hoopt natuurlijk dat zowel de ouders als het kind zich bij ons thuis voelen. Ondanks dat wij onze uiterste best doen om kwalitatief goede opvang te bieden, kan het voorkomen dat er iets is waar je niet tevreden over bent. Blijf hier dan niet mee rondlopen, maar bespreek dit zo snel mogelijk met ons. Wij zullen je klacht serieus nemen en proberen samen tot een goede oplossing te komen.
Wat te doen bij een klacht
Indien je een klacht hebt, vragen wij je dit uit te spreken tegenover de pedagogisch medewerkers om samen tot een oplossing te komen. We horen het graag als je vindt dat wij de opvang kunnen verbeteren. Wij staan graag open voor kritiek. Mocht je met onze medewerkers niet tot een oplossing kunnen komen, of liever niet naar de medewerker toe willen stappen, kunt u terecht bij de directie van Moppetoet. Wij zijn iedere dag te bereiken via de mail info@moppetoet.nl en via de telefoon. Mocht je liever langs komen is dat uiteraard geen probleem, je bent van harte welkom.
Kwaliteit verbeteren
In deze digitale tijdperk is het noodzakelijk om te laten zien wat je klanten [...]
Thema activiteiten- sluitingen
Wat kunt u hier lezen? U krijgt een indruk van de uitvoering van een [...]
Kindbeeld is belangrijk
Wij zijn altijd voor kwaliteitsverbetering als het nou wordt aangegeven door de inspectie, ouders, [...]